In Store Only items

De collectie en voorraad van onze webshop verschilt van de collectie en voorraad bij ons in de winkel. Op dit moment zijn wij bezig met ontwikkelingen om onze winkelvoorraad ook te tonen op onze website. Bij enkele merken is dit inmiddels het geval. Hiervan kunt u zowel de online items als de offline items zien. Ook zijn er items die wij online op voorraad hebben én ook op de webshop.

Bij onze offline items, oftewel de items die wij in de winkel verkrijgbaar hebben, ziet u een groen label "In Store Only" staan. Dit houdt in dat dit item niet direct online te bestellen is.

Mocht u vragen hebben over deze items dan kunt u een mail sturen naar webshop@steegengamode.nl of telefonisch contact opnemen met de winkel via 0514 - 60 20 93.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over dit onderwerp:

Bij mijn gewenste artikel staat 'In Store Only' wat houdt dit in?
Dit houdt in dat het desbetreffende artikel alleen verkrijgbaar is in onze winkel en niet direct online te bestellen is. 

Zijn alle maten in de winkel voorradig?
Nee, het kan mogelijk zijn dat uw gewenste maat al is uitverkocht in de winkel. Voor de actuele voorraad kunt u het beste contact met ons opnemen.

Kan ik 'In Store Only' artikelen ook reserveren in de winkel?
Ja, dit is uiteraard mogelijk. Hieronder lees je de veelgestelde vragen over het onderwerp "Reserveren".

Kan een 'In Store Only' artikel ook verzonden worden?
Ja, dit is uiteraard mogelijk. Hiervoor kunt u een mailtje sturen naar webshop@steegengamode.nl. Wilt u hierin de gegevens van het artikel vermelden en uw eigen gegevens.

Heb ik een account nodig om een artikel te reserveren?
Nee, je hebt geen account nodig om een artikel te reserveren. Tijdens het reserveerproces vragen wij om jouw persoonlijke gegevens die nodig zijn bij het plaatsen van een reservering.

Reserveren

Zijn alle artikelen die ik op de webshop zie beschikbaar om te reserveren?
Nee, alleen de artikelen die wij op voorraad hebben in onze winkel zijn te reserveren. Artikelen die alleen online verkrijgbaar zijn hebben wij niet op voorraad in de winkel en zijn daarom niet beschikbaar voor reservering. Je kunt deze artikelen wel bestellen en thuis of in de winkel laten bezorgen.

Hoe reserveer ik een artikel?
Ga naar het artikel van jouw keuze dat beschikbaar is voor reservering. Vervolgens kies je de knop ‘’Reserveren in de winkel’’. Daarna kies je de juiste maat en vul je jouw gegevens in. Als alles is ingevuld, druk je op reserveren en je aanvraag voor reservering is geplaatst. 

Hoeveel artikelen kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt 2 maten per artikel tegelijk reserveren. Wil je meer artikelen reserveren dan kan je meerdere reserveringen plaatsen.

Hoe lang blijven de artikelen voor mij gereserveerd?
Wij hanteren een reserveringsduur van maximaal drie dagen. In de bevestigingsmail van jouw reservering zal worden vermeld tot wanneer je de reservering bij ons kunt ophalen.

Hoe kan ik mijn reservering betalen?
Tijdens het reserveerproces hoef je de artikelen nog niet af te rekenen. In onze winkel kun je de gereserveerde artikelen komen passen. De artikelen die je mee wilt nemen kun je op de gebruikelijke manier aan de kassa afrekenen.

Hoe weet ik dat mijn reservering is gelukt?
Zodra je een aanvraag voor reservering hebt geplaatst van de gewenste artikelen ontvang je hiervan een automatische bevestiging per mail. Vervolgens zullen onze medewerkers jouw gewenste artikelen opzoeken in de winkel. Zodra de reservering voor je klaar hangt, krijg je van ons een persoonlijke bevestiging per mail.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, je kunt de reservering annuleren. Bel hiervoor naar 0514-602093 of stuur een mail naar webshop@steegengamode.nl.
Klantenservice