• 1200 m2 dames- & herenmode
  • 100+ modemerken
  • Gratis parkeren
  • Gezellige koffiehoek
  • Vermaakservice

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen of geeft het antwoord niet voldoende duidelijkheid? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@steegengamode.nl of bel naar de winkel: 0514 - 60 20 93.


Website- winkelvoorraad

Is de websitecollectie gelijk aan de winkelcollectie?
Ja, de dames- en heren collectie die online getoond wordt is een selectie van onze huidige winkelvoorraad. Per artikel kan je ook bekijken welke maten er nog op voorraad zijn bij ons in de winkel. Deze synchronisatie vindt ’s nachts plaats, dus voor de meest accurate winkelvoorraad adviseren wij om eerst contact op te nemen met onze winkel. 

Staat de gehele winkelcollectie online?
Nee, de collectie die online wordt getoond is slechts een selectie van onze huidige winkelcollectie. Nog niet alle merken worden online getoond. In onze winkel in Balk vind je dus nog meer merken en een uitgebreider assortiment.

Hoe weet ik of een artikel er nog is in de juiste maat?
Ga naar het artikel van jouw keuze. Op de productpagina staat naast het artikel een blokje waarin de prijs van het artikel wordt getoond. Hieronder kan je op de knop “Bekijk winkelvoorraad” klikken om te checken welke maten van het artikel wij op voorraad hebben in de winkel.


Reserveren

Heb ik een account nodig om een artikel te reserveren?
Nee, je hebt geen account nodig om een artikel te reserveren. Tijdens het reserveerproces vragen wij om jouw persoonlijke gegevens die nodig zijn bij het plaatsen van een reservering.

Zijn alle artikelen die ik op de webshop zie beschikbaar om te reserveren?
Ja, alle artikelen die online zichtbaar zijn en die wij op voorraad hebben in onze winkel zijn te reserveren.

Hoe reserveer ik een artikel?
Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens klik je op de productpagina op de knop ‘’Reserveer in winkel’’. Daarna kies je de juiste maat en vul je jouw gegevens in. Als alles is ingevuld, druk je op reserveren en je aanvraag voor reservering is geplaatst. 

Hoeveel artikelen kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt 2 maten per artikel tegelijk reserveren. Wil je meer artikelen reserveren dan kan je meerdere reserveringen plaatsen.

Hoe lang blijven de artikelen voor mij gereserveerd?
Wij hanteren een reserveringsduur van maximaal drie dagen. In de bevestigingsmail van jouw reservering zal worden vermeld tot wanneer je de reservering bij ons kunt ophalen.

Hoe kan ik mijn reservering betalen?
Tijdens het reserveerproces hoef je de artikelen nog niet af te rekenen. In onze winkel kun je de gereserveerde artikelen komen passen. De artikelen die je mee wilt nemen kun je op de gebruikelijke manier aan de kassa afrekenen.

Hoe weet ik dat mijn reservering is gelukt?
Zodra je een aanvraag voor reservering hebt geplaatst van de gewenste artikelen ontvang je hiervan een automatische bevestiging per mail. Vervolgens zullen onze medewerkers jouw gewenste artikelen opzoeken in de winkel. Zodra de reservering voor je klaar hangt, krijg je van ons een bevestiging per mail.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, je kunt de reservering annuleren. Bel hiervoor naar 0514-602093 of stuur een mail naar bestellingen@steegengamode.nl.


Cookies

Wat is een Cookie? 
Wanneer je een website bezoekt, wordt er door de server een klein tekstbestand naar jouw browser gestuurd. Deze word als het ware op je computer geplaatst. Met als doel dat wanneer je nogmaals dezelfde site bezoekt, de server je nog herkent. Bijvoorbeeld de taalinstelling of gebruikersnaam die je gekozen hebt. 

Voor meer informatie over Cookies, verwijzen we je naar onze Privacy Statement


Algemeen

In de winkel zie ik meer merken en producten dan ik op shop terug kan vinden, klopt dit? 
Ja, dat klopt. Op onze website is slechts een gedeelte van onze huidige winkelcollectie zichtbaar. Bij ons in de winkel vind je meer merken en een uitgebreider assortiment.


Technische instellingen
Onze webshop is voor een optimale gebruikerservaring het best te bekijken in één van de volgende browsers:  Google Chrome, Safari 5.0 of hoger, Internet Explorer 9 of 10 of Firefox 14 en hoger. Het kan dat de kleur van de afgebeelde producten beïnvloed word door je beeldscherminstellingen.

Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
In je account kan je zelf je e-mailadres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je adres te wijzigen. 

Heb je geen account? Dan kan je de adreswijziging doorgeven per mail: klantenservice@steegengamode.nl. Graag hierbij het oude en nieuwe adres vermelden.

Ik heb een nieuw mail adres
In je account kan je zelf je e-mailadres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je e-mailadres te wijzigen. 

Heb je geen account? Dan kan je de adreswijziging doorgeven per mail: klantenservice@steegengamode.nl. Graag hierbij je oude en nieuwe emailadres vermelden. Indien je ook bij ons in het kassasysteem staat, graag ook je postcode vermelden.

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van je account vergeten? Geen paniek, je kunt je wachtwoord of gebruikersnaam opnieuw aanvragen. Je ontvangt hierna een mailtje, met je inloggegevens.

Accepteren jullie cadeaubonnen?
Bij ons in de winkel kan je ook betalen met de VVV-cadeaukaart, Fashioncheque en onze eigen cadeaubonnen.

Wat is wettelijke garantie en is dat hier van toepassing? 
Ja zeker. Wettelijke garantie wil zeggen dat je als consument ervanuit kunt gaan dat het product datgene doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

 

Klantenservice